Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
El sindicat de metges ha convocat una concentració aquest divendres davant del centre
408
Nova agressió a personal sanitari. Dues metgesses van ser agredides fa uns dies al Centre de Salut de Sant Antoni de Portmany. El sindicat mèdic ha convocat una concentració aquest divendres davant d’aquest centre per condemnar els fets i ha convidat altres sindicats a unir-s’hi.
Una jove acompanyada de la seva família va acudir al servei d’urgències molt alterada a finals d’agost. Ella i la seva família van proferir insults i amenaces contra una de les facultatives. Segons ha informat l’Àrea de Salut de les Pitiüses (ASEF), hi va intervenir el servei de seguretat, que va sol·licitar a la família que sortís del centre. Però van esperar la sortida de les metgesses i van agredir-les verbalment i físicament.
Les dues doctores han denunciat els fets davant dels Jutjats, i l’Àrea de Salut de les Pitiüses ha enviat una advertència per carta als agressors. El gerent de l’Àrea de Salut, Enrique Garcerán, ha condemnat els fets, ha animat tot el personal sanitari que denunciï i ha d’assistir divendres a la concentració.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen