Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'humorista va omplir la primera de les set representacions programades de "8 apellidos mallorquines"
Agustín “El casta” ho ha tornat a fer. L’humorista mallorquí ha omplert aquest dia de Nadal l’Auditòrium de Palma amb la primera de les 7 representacions que té programades per festes. I és que veure l’espectacle d’El Casta s’ha convertit en tota una tradició de Nadal per a molts mallorquins.
Una nadala per rompre el gel. El Casta tenia havia fet una aposta i la va guanyar.
I es que els espectacles d’El Casta són, per a molts de mallorquins, una aposta segura però també una tradició.
“8 apellidos malloquines” és el nom del nou espectacle d’Agustín el Casta. Un espectacle basat en la pel·lícula que ha creat juntament amb el realitzador Marcos Cabotà i que és part d’aquest espectacle.
Fa 15 anys que El Casta és protagonista de Nadal a l’Auditorium de Palma, on representarà aquest espectacle fins dia primer de gener.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13