Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'acompanyen 6 joves talents illencs i Francesc Blanco al piano
Després de passar pel Llazaret de Menorca, la soprano Ainhoa Arteta aterra a Mallorca per a participar de la cinquena edició del MallorcÒpera. Una vetllada on es podran escoltar peces clàssiques d’òpera o sarsuela i que també tendran una gran representació illenca.
Apareix Ainhoa Arteta damunt l’escenari del Palau de Congressos. Acompanya l’inquer José Manuel Sánchez. Estan assajant, només marquen, però la màgia, com sempre que ella hi és, apareix. La mateixa màgia que, ens conta, sent cada vegada que puja damunt un escenari.
Una de les veus líriques més importants del món torna a Mallorca per a participar de la cinquena edició del MallorcÒpera. Ho fa, a més, acompanyada de 6 joves talents illencs i del director Francesc Blanco al piano, amb un repertori triat entre tots.
Que la gent s’ho passi bé, però també, que joves com na Paula o na Nadia puguin començar un bon recorregut acompanyades d’una de les grans.
Arteta i el fantàstic grup d’artistes illencs que l’acompanyen els podeu escoltar, gaudir i sentir, anit a partir de les vuit, al Palau de Congressos de Palma.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç