El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Aquesta és la segona ruta intercontinental que surt des de Son Santjoan, després de la que es va inaugurar el 2022 cap a Nova York
L’estiu que ve, només es necessitaran unes 8 hores per arribar al Canadà. Gràcies a l’enfortiment del nou mercat turístic que ha sorgit a l’Amèrica del Nord, el 17 de juny de l’any que ve s’inaugurarà una nova ruta aèria entre Palma i Mont-real, la qual operarà Air Canadà.
D’aquesta manera, hi haurà connexions amb 50 destinacions dels Estats Units i Centre Amèrica i a tot el Canadà a través del Hub d’operacions que té la companyia a Mont-real. Aquesta és la segona ruta intercontinental que surt des de Son Santjoan, després de la que es va inaugurar el 2022 cap a Nova York. Així, s’amplien les possibilitats dels residents de les Illes.
A més, també es facilitarà l’arribada d’un nou tipus de turisme que, segons diuen, ajudaria a la desestacionalització. Es preveuen quatre vols setmanals fins a finals d’octubre. I per una tarifa en classe turista que rondaria entre els 600 i 700 euros.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran