Logo IB3N
X

Així ha passat Menorca la primera nit sense llum

Les espelmes i els fogonets de gas encesos mentre els mòbils quedaven sense bateria

29/10/2018

Així ha passat Menorca la primera nit sense llum

147

La gent s’ha armat de paciència i ha fet servir l’enginy, les espelmes, les piles i els generadors… en el cas de tenir-ne per mantenir geleres i aigua calenta. D’altres no han tengut tanta sort i han hagut de fer servir espelmes i piles però, tots es fan la mateixa pregunta: fins quan?

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella