Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Inclourà més períodes horaris de facturació i un recàrrec per superar la potència contractada
Arriben canvis a la factura elèctrica partir d’aquest 2020. Per a la gran majoria dels consumidors, els que tenen una potència contractada de menys de 15 quilowatts, es passarà de 2 tarifes horàries a 3. La tarifa més cara s’aplicarà de 10 del matí a 2 de l’horabaixa i de 6 a 10 del vespre. La més barata continuarà essent la nocturna, a partir de les 12 de la nit. Però també podrem continuar amb una tarifa única.
Els grans consumidors d’electricitat podran tenir fins a 6 tarifes horàries diferents i també pactar preus diferents segons temporada alta, mitja o baixa. En el cas de les Balears, la llum serà més cara des de juny fins a setembre.
Un altre canvi important és que si superem el límit de potència contractada, ja no “saltaran els ploms”, però tindrem un recàrrec a la nostra factura. L’Associació d’Instal·ladors Elèctrics ASINEM recomana els consumidors utilitzar aparells reguladors per evitar ultrapassar la potència contractada. ASINEM preveu que la nova factura no serà una realitat fins a final de 2020.
Vos explicam els canvis que s'introduiran a la fàctura elècrica a partir de 2020. S'amplien els trams horaris i els preus variaran segons el mes i segons el lloc on vivim.
▶️ Aquí, tots els detalls: https://t.co/dDMAiBavHF pic.twitter.com/XL52bAyML9
— IB3 Notícies (@IB3noticies) December 30, 2019
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat