Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Els jugadors han rebut a l'hotel de concentració la visita dels seus familiars i amics
El Mallorca viu amb il·lusió el dia de la final de la Copa del Rei. Aquest dissabte migdia, el conjunt de Javier Aguirre ha rebut al seu hotel de concentració la seva família i els seus amics. Entre ells hi era Manolo Reina, exporter del conjunt vermell, que guarda una bona relació amb part de la plantilla, com Antonio Raíllo i Abdón Prats. El dimoni d’Artà li ha regalat una camiseta.
A l’hotel de concentració, han parlat avui Alfonso Díaz, cap de negoci del Mallorca i Pablo Ortells, director de futbol del club. Tots dos han expressat la seva il·lusió davant una final que, diuen, “genera mallorquinisme”.
També ha volgut desitjar ànims als jugadors Mateu Alemany, expresident del Mallorca. L’andritxol presidia el club quan els vermells aixecaren la Copa a Elx l’any 2003.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada