Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La convocatòria de l'encontre d'aquest divendres vespres havia molestat un dels socis de govern, El Pi
107
La primera reunió de mediació que s’havia convocat aquest divendres vespre a la seu del PSOE per tal de reconduir el pacte de govern tripartit a Sant Lluís ha quedat finalment ajornada. La forma de convocar l’encontre havia molestat un dels socis, El Pi, de tal manera que s’ha decidit posposar-lo fins el proper dimecres 17 de maig.
La privatització del poliesportiu o les actuacions al geriàtric han estat motiu de controvèrsia entre la batlessa i les regidores del PSOE, però especialment la mala relació personal que mantenen i que ja va dur fa un mes a la gestora socialista a autoritzar-les a renunciar a les seves àrees de gestió.
Finalment no ho han fet i el PSOE ha proposat recórrer a la mediació de persones externes als tres partits per tal de reforçar la cohesió interna de l’equip de govern.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial