Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
L'absència de la presidenta Armengol al ple del Parlament feia que no obtingués els suports necessaris
170
El Parlament ha ajornat l’elecció de Cristòfol Milán com a director de l’Oficina Anticorrupció per l’absència de la presidenta Francina Armengol a la sessió plenària. La cap de l’Executiu ha viatjat a Catalunya, per assistir a la missa funeral pel filòleg i historiador Josep Massot i Muntaner a l’Abadia de Montserrat.
Sense el vot de la presidenta,a Milán no li basten els suports, ja que la intenció dels dos diputats de Més per Menorca és desmarcar-se dels partits del Pacte i abstenir-se. Per això, els grups del Govern han sol·licitat posposar l’elecció.
Cristòfol Milán s’enfrontava avui a la segona votació per accedir al càrrec, perquè no va aconseguir en la primera els suports necessaris: 29 vots (de 55), que no són les tres cinquenes parts preceptives del Parlament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències