La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Carlos Cuadrado Gómez-Serranillos, condemnat per estafa en la venda d'uns cursos, va intervenir en el judici a proposta de la defensa de la mare de la nounada
292
El judici amb jurat popular per la mort d’una nounada llançada a un contenidor a Porto Cristo, Manacor, ha quedat ajornat fins dimecres que ve, després que la magistrada hagi informat que un dels perits que va declarar aquest dimarts podria no estar titulat en Medicina.
El perit Carlos Cuadrado Gómez-Serranillos, condemnat per estafa en la venda d’uns cursos, com ha avançat la premsa local, va intervenir en el judici a proposta de la defensa de la mare de la nounada, morta el novembre de 2023.
La magistrada presidenta del Tribunal del Jurat ha acordat suspendre quatre dies la vista a l’espera de nova documentació i nova prova, tal com està previst en la Llei del Jurat. Dia 5 de novembre la magistrada es tornarà a reunir amb les parts personades en el procediment.
La magistrada ha acordat aquest dimecres ajornar el judici una setmana amb la finalitat de recaptar informació sobre l’habilitació del presumpte especialista que va afirmar davant el jurat que la nina va néixer morta.
El suposat perit forense va defensar, sobre la base de les dades objectives i la informació dels expedients mèdics i l’autòpsia, que la nounada no va respirar en néixer ni tenia possibilitats de sobreviure fora de l’úter de la seva mare.
El judici havia de reprendre’s aquest dimecres a les 9.30 h, però es troba paralitzat a l’espera que el tribunal rebi la documentació que acrediti que el perit que va intervenir en la vista per assassinat està realment habilitat per a exercir.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia