Acusen també l'exconsellera de Medi Ambient per prevaricació administrativa
ISAAC BUJ - EUROPA PRESS
156El judici contra l’expresident del Consell de Formentera Jaume Ferrer i l’exconsellera insular de Medi Ambient Sílvia Tur per, suposadament, alterar un procés de selecció de bombers, estava previst que comencés aquest dilluns, però es farà finalment aquest dimarts, després de constatar que faltava un expedient del Consell, que s’espera que arribi per missatgeria en les pròximes hores. La vista oral ha de celebrar-se en la Secció Primera de l’Audiència Provincial i la Fiscalia acusa els exdirigents d’un delicte continuat de prevaricació administrativa i demana per a tots dos 12 anys d’inhabilitació especial per a ocupació d’un càrrec públic.
Segons es recull en l’escrit d’acusació, els mandataris es van posar d’acord per a, arbitràriament, beneficiar determinades persones en un procés de selecció del cos de Bombers de Formentera en 2012. Per a això, haurien dictat resolucions, haurien fet les gestions corresponents i haurien omès actes sense cap justificació.
El Ministeri Públic sosté que els acusats van obviar els criteris de selecció publicats al BOIB amb relació al procés per efectuar els nomenaments de diversos aspirants que no complien alguns dels criteris.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"