Acusen també l'exconsellera de Medi Ambient per prevaricació administrativa
ISAAC BUJ - EUROPA PRESS
339El judici contra l’expresident del Consell de Formentera Jaume Ferrer i l’exconsellera insular de Medi Ambient Sílvia Tur per, suposadament, alterar un procés de selecció de bombers, estava previst que comencés aquest dilluns, però es farà finalment aquest dimarts, després de constatar que faltava un expedient del Consell, que s’espera que arribi per missatgeria en les pròximes hores. La vista oral ha de celebrar-se en la Secció Primera de l’Audiència Provincial i la Fiscalia acusa els exdirigents d’un delicte continuat de prevaricació administrativa i demana per a tots dos 12 anys d’inhabilitació especial per a ocupació d’un càrrec públic.
Segons es recull en l’escrit d’acusació, els mandataris es van posar d’acord per a, arbitràriament, beneficiar determinades persones en un procés de selecció del cos de Bombers de Formentera en 2012. Per a això, haurien dictat resolucions, haurien fet les gestions corresponents i haurien omès actes sense cap justificació.
El Ministeri Públic sosté que els acusats van obviar els criteris de selecció publicats al BOIB amb relació al procés per efectuar els nomenaments de diversos aspirants que no complien alguns dels criteris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen