La fiscalia demana penes de presó que sumen 20 anys per als tres acusats d'estafa immobiliària
Els tres acusats a la vista celebrada aquest dilluns a l'Audiència de Palma. Foto P. Peral
65Tres persones acusades d’estafar amb la venda de cases modulars a Mallorca s’enfronten a una petició conjunta que suma vint anys de presó. Segons l’escrit d’acusació de la Fiscalia, les tres persones (dos homes i una dona) oferien habitatges modulars a un preu inferior al de mercat i agafaven doblers a compte, tot sabent que no arribarien a construir els habitatges. Amb aquest mètode estafaren fins a 10 clients i s’apropiaren de més de mig milió d’euros.
El judici estava previst per aquest dilluns, però s’ha ajornat perquè els acusats han demanat un canvi d’advocat defensor.
La jutgessa ha advertit els tres encausats que no els aplicaran l’atenuant de dilacions indegudes.
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats
'Mallorca Confidencial', que compta amb la participació d'IB3, s'està rodant a diverses localitzacions de Mallorca i Barcelona
Segons afirma, l'administració pública aturarà de rebre sol·licituds perquè a partir del primer d'abril estarà obligada a contractar de manera fixa i indefinida el personal substitut