Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
És a causa de les restriccions del Govern a causa de la malaltia de la llengua blava. No s'autoritzarà la concentració d'animals remugants de bestiar boví, oví o caprí en període estacional
El Dijous Bo d’Inca d’enguany no tendrà animals remugants. I no serà l’única fira, la Subhasta Ramadera de la mateixa localitat que se celebra a finals d’octubre o la Fira de ses Vaques, a Campos, del mes de maig, entre d’altres, també es veuran afectades.
Això és degut a les restriccions imposades pel Govern a causa de la malaltia de la llengua blava. Segons el director general d’Agricultura, Fernando Fernández, la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural no autoritzarà la concentració d’animals remugants (bestiar boví, oví, i caprí) a cap fira o mercat en període estacional.
Això vol dir que només es podrà autoritzar l’assistència d’aquest tipus d’animals a les fires i mercats amb els controls establerts des del Govern que se celebrin entre l’1 de desembre i l’1 d’abril, dins el període desestacional. Per exemple, una festa que sí que es podrà realitzar, sempre complint les indicacions del Govern, és la Fira del Camp d’Alaior, perquè cau en el mes de març.
Aquesta mesura arriba com a mesura preventiva contra la propagació de la llengua blava, de la qual ja s’han detectat diversos casos a Mallorca i Menorca.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial