Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els treballadors i l'administrador concursal signen l'acord per l'ERO
Després de 30 dies negociant els treballadors i l’administrador concursal han signat l’acord de l’expedient de regulació d’ocupació que afecta a 675 treballadors, la majoria dels quals són de la seu de Thomas Cook a Palma. Tots cobraran íntegrament la nómina de novembre abans de Nadal.
L’acord també contempla l’ampliació de la indemnització del mínim de 20 dies per any treballat amb un màxim de 12 mensualitats a 27 dies per any treballat amb un màxim de 13 mensualitats, condicionat a la disponibilitat de 3 milions d’euros.
De les Illes se salvaran al manco 85 llocs de feina. Això, perquè segons els representants dels treballadors és a punt de tancar-se l’acord amb Ving, interessats en assumir part del negoci receptiu i altres dues empreses estan interessades en el call center.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061