Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El Consell demana a l'Ajuntament que posposi la decisió però ja fa feina per cercar un nou emplaçament al projecte
Després de 10 anys, el Centre Internacional d’Art i Gravat de Menorca sortirà de l’antiga escola des Ramal d’Alaior. L’Ajuntament ha donat llum verda a la finalització del conveni amb l’entitat Xalubínia, que té ara set dies per abandonar l’edifici. L’alternativa oferida pel municipi no convenç l’associació, que acusa l’Ajuntament d’haver-la enganat. Des del Consell parlen de desnonament cultural.
S’acaba una etapa per al Centre Internacional de Gravat de Menorca. Alaior no renovarà el conveni amb l’associació Xalubínia per donar cabuda al nou centre d’art contemporani del municipi. L’alternativa que els ofereix l’equip de govern, un local més petit als baixos, no satisfà l’entitat.
A l’equip de govern, asseguren que el projecte encetat ara fa 10 anys pel fundador dels tallers, Pere Pons, ha perdut força, i que ja no té sentit mantenir-lo en les condicions actuals. L’Ajuntament és partidari, a més, que la gestió surti a convocatòria pública.
El Consell de Menorca lamenta que l’Ajuntament no hagi contestat ni tan sols a la proposta que els varen fer de cedir-los l’equipament i doblers per treure a concurs la gestió integral del centre. Demana a l’Ajuntament que posposi la seva decisió fins a final de curs. Assegura, amb tot, que ja fa feina per cercar un nou emplaçament al projecte, que podria, fins i tot, canviar de municipi. Junts per Lô, a l’oposició, ha denunciat la falta d’ètica i d’empatia del Partit Popular.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors