Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Dimecres es votarà la pujada de les tasses d'IBI, circulació, recollida de fems, plusvàlues, obres, expedició de documents i serveis especials de la policia local
Alaior presentava per enguany el presupost més ambiciós de la seva història, de 19 milions d’euros i ho feia sense apujar els impostos. Una situació que canviarà de cara a l’any que ve on ja està planificada la pujada entre un 10 i un 20% de tasses com l’IBI, l’impost de circulació, recollida de fems, plusvàlues, obres, expedició de documents i serveis especials de la policia local.
Destaca principalment la pujada de l’IBI: de ser un dels municipis que menys pagava a ser el quart que més pagarà. També les plusvàlues que han passat d’un 17 a un 21%.
PSOE Alaior i Avançam Alaior han criticat durament aquesta pujada. També que es celebri un ple tant important just després de les festes patronals de Sant Llorenç. El Partit Popular justifica que no s’han apujat els impostos els darrers deu anys i que es veuen obligats a fer-ho. Els anys anteriors ho havien posposat fent ús dels romanents municipals.
Tot i la pujada, alguns impostos, com el de circulació, continuaran sent dels més baixos de Menorca.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial