Bel Fullana invoca el Club Miseria al Solleric per la Nit de l’Art
A l'aljub, la jove artista Rebeca Morey presenta 'Anatoformes'
Quan varen diagnosticar fibromiàlgia a na Pepa, diu que li va caure el món a sobre. Un diagnòstic, però, que a la fi ha esdevingut un punt d’inflexió. Avui fa bandera de la malaltia i conta la seva experiència davant tot l’auditori de Son Llàtzer. Ho fa, diu, per ajudar altres persones que es puguin sentir com ella. Una voluntat que comparteixen tots els pacients actius que avui l’acompanyen.
130 persones a totes les illes s’han format per ajudar els pacients de malalties cròniques. Molts són malalts, però també hi ha cuidadors.
És el programa pacient actiu que enguany compleix 3 anys, i en el qual cada vegada hi ha més voluntaris amb ganes d’implicar-se.
El 2018 ha estat l’any més productiu, ja que ha permès l’elaboració de guies impreses per a moltes malalties.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A l'aljub, la jove artista Rebeca Morey presenta 'Anatoformes'
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa
Enguany s'hi preveuen devers 37 milions de passatgers