Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Després de cinc sets i gairebé cinc hores de partit, l'espanyol ha superat Novak Djokovic
John Walton/Pa Wire/Dpa
151El tennista espanyol Carlos Alcaraz es proclama campió del torneig de Wimbledon, tercer ‘Grand Slam’ de la temporada i que es disputa sobre herba a Londres, després de superar aquest diumenge en la final el serbi Novak Djokovic per 1-6, 7-6, 6-1, 3-6, 6-4.
Després de cinc sets i gairebé cinc hores de partit, Alcaraz va guanyar el seu segon ‘gran’ després del US Open de 2022, el sisè títol de 2023 i el 12è en total. Amb 20 anys, l’alumne de Juan Carlos Ferrero i defensor del número u del món davant el número dos va frenar el campió aquest any d’Austràlia i Roland Garros, un ‘Nole’ que va haver de fer la reverència al relleu que ve a Alcaraz.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals