Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Alcohòlics Anònims, que enguany compleix 90 anys, compta amb 150 usuaris al programa de recuperació a les Illes Balears
Alcohòlics Anònims compleix aquest mes de juny 90 anys de la fundació. A les Illes compta amb 150 usuaris al programa de recuperació que du a terme diàriament reunions de suport a diferents punts de l’arxipèlag.
Dos dels usuaris han compartit amb IB3 la seva experiència. Una vida on l’abús de l’alcohol els ha duit a viure situacions complicades que impliquen la pèrdua de treball i de família. Ambdós coincideixen en el fet que comptar amb suport és cabdal, tot i que per poder recuperar-se un mateix necessita ser conscient del problema i voler-ne sortir.
Ver esta publicación en Instagram
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora