L'empresari i comissionista ha comparegut als jutjats per una altra causa que investiga irregularitats a la RFEF
Diego Radamés / Europa Press
322L’empresari Víctor de Aldama ha assegurat que “segurament” es coneixeran més noms implicats en la investigació que dirigeix el Tribunal Suprem contra l’exministre José Luis Ábalos i el seu exassessor Koldo García, després que hagi transcendit la presumpta participació de l’exsecretari d’Organització del PSOE, Santos Cerdán, en una presumpta trama per alterar adjudicacions públiques: “Ja ho vaig anunciar i és el que ha passat”, ha dit.
Així s’ha pronunciat aquest dimecres en declaracions als mitjans a la sortida de la seva compareixença com a testimoni davant la jutgessa de Majadahonda que investiga presumptes irregularitats a la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF). Els periodistes presents a les portes del jutjat de primera Instància i Instrucció número 4 de Majadahonda li han preguntat si sortiran “noms nous i més rellevants dels que estem veient”. “Segurament”, ha respost De Aldama sense aportar més detalls.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703