Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Els comerciants de la capital varen tancar els negocis una hora abans d'allò que obligava el toc de queda
Les mesures preses per evitar contagis a Itàlia han causat aldarulls a una de les ciutats més importants del país, Nàpols.
Tot el vespre hi ha hagut llançament de pedres a la policia i també han cremat contenidors. Mentrestant, a la capital del país, Roma, els comerciants ja varen aplicar el toc de queda una hora abans que s’hagués d’implantar a mitjanit.
Protestaven d’aquesta manera per les mesures que s’han pres, que asseguren que causarà la fallida de moltes activitats.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors