El col·lectiu lamenta que el Consistori no ha aplicat el protocol de tolerància zero contra la violència de gènere que sí han posat en pràctica la resta d'ajuntaments on la banda musical tenia actuacions
L'actuació musical es va produir dissabte en un concert al camp de futbol municipal
393Alerta Feminista denuncia que l’Ajuntament de Es Migjorn ha fet cas omís a les seves advertències i ha permès l’actuació d’un condemnat per violència de gènere en un concert celebrat aquest passat dissabte al camp de futbol municipal. El col·lectiu lamenta que el Consistori no ha aplicat el protocol de tolerància zero contra la violència de gènere que sí han posat en pràctica la resta d’ajuntaments on la banda musical tenia actuacions com és el cas de Ferreries, Ciutadella o es Mercadal.
Lamenta que aquesta passivitat s’hagi produït, precisament, al poble on es va produir l’agressió, al qual hi resideix el músic. Per a Alerta Feminista demostra la complicitat de l’entorn del condemnat, que banalitza aquesta agressió i l’encobreix. Per això, critiquen que l’Ajuntament no hagi estat conseqüent i hagi evitat la participació de l’agressor en un espectacle que ha comptat amb la col·laboració del propi consistori.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora