Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Es planteja dormir a gandules per acabar la substitució que li han assignat fins a final de juny
La pressió habitacional a les Pitiüses continua creixent. Un exemple és la situació d’Àlex Julià, mestre mallorquí destinat a Formentera. Va arribar a Formentera per una substitució d’un mes com a mestre, però li l’han perllongat fins a final de curs.
Ha quedat sense pis, tot el que troba són lloguers turístics i també se li ha denegat l’allotjament a la Casa de Colònies. La Conselleria d’Afers Socials lamenta la situació però assegura que la Casa de Colònies no pot ser una solució al problema de l’habitatge que pateixen les Illes.
Afirma que és una situació en la qual es troben més d’una vintena docents. Ell es planteja dormir a gandules per acabar la substitució que li han assignat fins a final de juny, ja que tornar a Mallorca no és factible, ja que el penalitzarien dos anys sense poder accedir a les llistes d’interins.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13