Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
És una de les conclusions del projecte ImPeFora, guanyador del Save Posidonia Project de Formentera
El projecte ImPeFora de la Universitat de les Illes Balears i guanyador del Save Posidonia Project ha analitzat l’efecte que alguns components de les cremes solars tenen sobre les praderies de posidònia de Formentera.
Conclou que la zona més afectada per aquests ingredients és el port de la Savina i que la seva presència alenteix el creixement de la posidònia i, fins i tot, pot arribar a causar-li la mort.
Per canviar aquesta situació, el projecte proposa que les empreses de cremes solars deixin d’utilitzar el diòxid de titani i l’oxibenzona. De fet, apunten que a altres països, aquests ingredients ja són totalment prohibits precisament per l’afecció que tenen al medi ambient.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes