Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Un total de 3.000 corredors participaren dissabte en la XIV edició de la Mitja Marató de Formentera
3.000 corredors van participar aquest dissabte a la tarda en la XIV edició de la Mitja Marató de Formentera. Un esdeveniment que, com cada any, compta amb molts locals, però també amb un gran nombre de turistes que aprofiten per passar uns dies a l’illa amb familiars o amics.
Precisament, esdeveniments com aquest, cerquen donar una empenta a l’inici de la temporada. Una empenta que han notat alguns establiments que, aquests dies han assolit xifres de gairebé el 90% d’ocupació.
En contraposició, però, n’hi ha d’altres que s’allunyen del perfil de turista que ve a aquestes proves esportives i que han patit una davallada en les xifres.
En qualsevol cas, els establiments de Formentera valoren molt positivament aquest inici de temporada i tenen previsions molt bones per als mesos de temporada alta. Amb previsions de més del 90% d’ocupació.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors