Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
La concessió els obliga a estar desmuntats del 15 de gener al 15 de febrer
El Consell de Formentera ha imposat 72 sancions per incompliments reiterats en els quiosquets de platja. Alguns dels bars ja han començat el seu desmuntatge. La concessió els obliga a estar desmuntats entre el 15 de gener i el 15 de febrer.
La institució ha interposat un total de 30 infraccions lleus, 37 de greus i cinc de molt greus. Tots, els vuit quiosquets, han incomplert alguna de les mesures establertes. Entre les infraccions més habituals destaquen la manca de registres en la neteja i el manteniment, incompliments de l’oferta complementària, així com deficiències en matèria ambiental, especialment pel que fa a la separació de residus i la protecció del sistema dunar. Tampoc no es complien els preus regulats.
Paral·lelament a aquestes sancions, el Consell de Formentera ha notificat formalment a aquestes concessions l’obligació de desmuntar les instal·lacions entre el 15 de gener i el 15 de febrer. De moment només dos d’aquests quiosquets situats a la zona de Migjorn, el Bartolo i el Karai, ja han iniciat les feines de desmuntatge.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Les primeres investigacions apunten que la víctima és un home de trenta anys, resident a Llubí. El cos va ser localitzat a la Marjal en avançat estat de descomposició, i encara s'investiga si un accident de moto va ser la causa de la mort