Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
L'Avarca de Menorca visita la pista del coer Alcobendas (dissabte, 19:00), per fermar la segona posició i la semifinal directa; Antonela Fortuna, única baixa a l'expedició ciutadellenca
L’Avarca de Menorca visita la pista de l’Alcobendas (dissabte, 19:00), el darrer classificat. L’equip de Ciutadella s’ha desplaçat aquest dissabte mateix a Madrid, després de la jornada intersetmanal que el va enfrontar al líder Hidramar Gran Canària. Els tres punts en joc, en cas de caure del cantó ciutadellenc, reforçarien l’equip de Bep Llorens al segon lloc de la classificació, a tres jornades per acabar la fase regular. Tot pendent, també, del resultat que el Sant Cugat —tercer, a sis punts de les menorquines—, obtengui a la pista precisament del primer classificat. L’Avarca és segon, amb 40 punts, mentre que l’Alcobendas és el cuer, amb només 7 punts.
L’expedició ha viatjat sense la receptora internacional argentina Antonela Fortuna, que es recupera de la doble lesió als peus que la tendrà unes quatre setmanes fora de competició. La capitana Alicia de Blas, millorada de les seves molèsties musculars a l’esquena, qualifica els tres punts en joc “d’importants”; i, pel que fa al rival, diu que l’Avarca està davant “d’un partit trampa, el nivell de les seves jugadores no es correspon amb la seva posició a la taula”. A la primera volta, l’Avarca es va imposar 3-0.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural