X

Alma Rabinerson i Uxue Arsuaga, quartes a la final del K2 500 de l’Europeu sub23

La palista del Marítim de Maó i la seva companya basca queden a 667 mil·lèsimes de penjar-se una medalla; el binomi espanyol liderà la prova en el primer tram

06/07/2025

Alma Rabinerson i Uxue Arsuaga, quartes a la final del K2 500 de l’Europeu sub23

79

Sis-centes seixanta-set mil·lèsimes… Aquest és el temps que ha separat Alma Rabinerson i la seva companya, Uxue Arsuaga, de pujar al podi de l’Europeu sub23 de piragüisme que se celebra a Romania. La menorquina i la basca han fregat la medalla en la modalitat K2 500. Una prova que el binomi de la selecció espanyola ha arribat a liderar en el primer tram del recorregut. Finalment han estat quartes. La victòria ha estat per les representants d’Alemanya, seguides per les d’Eslovàquia i Hongria.

La final s’ha viscut especialment a la seu del Club Marítim de Maó. Els crits d’ànim i els aplaudiments han estat una constant des de l’inici fins al final de la prova. Unes cinquanta persones han seguit l’actuació d’Alma. Entre elles els seus pares Carmen i Avi, el seu entrenador Vinca Escandell i nombrosos integrants de la secció de piragüisme del club. Per als més joves, Alma és tota una referència, un exemple a seguir i un motiu d’orgull.

06/07/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT