Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Un punt marcat per la investigació era una empresa de lloguer de cotxes de luxe
Nou cop al narcotràfic a Eivissa. La Guàrdia Civil ha detingut almenys sis persones i ha escorcollat diferents punts de l’illa, com una empresa de cotxes de luxe, en una operació contra una xarxa organitzada. Un dels escorcolls ha estat a un domicili ubicat a l’avinguda de Sant Jordi, a la urbanització Ses Torres de Cas Serres, a Eivissa. Allà els agents hi van detenir dues persones.
Un altre punt marcat per la investigació era una empresa de lloguer de cotxes de luxe. Després d’una primera inspecció, la Guàrdia Civil va intervenir diversos vehicles d’alta gamma, entre els quals tres furgonetes Mercedes i un Ferrari i va detenir un home que es trobava a l’interior del negoci. Hi ha hagut més escorcolls a l’illa, la major part a Vila, però també a la Península, i s’han confiscat doblers i diferents substàncies estupefaents.
En aquesta operació, que està sota secret de sumari, hi han participat més de 50 agents, alguns d’ells venguts de la Península i els efectius de la Guàrdia Civil de la Unitat Judicial de Mallorca.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals