L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Aquest cap de setmana s'han registrat fins a set ofegaments a les costes de les Illes: tres persones han mort i quatre hi han estat a punt
Imatge d'arxiu.
98Un home de 83 anys ha estat traslladat en estat crític a l’Hospital Can Misses després d’ofegar-se en una platja d’Eivissa.
Els fets han ocorregut passades les 10.30 hores a Cala Salada, a Sant Antoni, quan l’home ha estat tret de l’aigua, des d’on demanava ajuda, ha informat aquest dilluns el SAMU 061.
En treure’l de l’aigua, l’home, de nacionalitat estrangera i resident a l’illa, es trobava en parada cardiorespiratòria.
Després de fer-li les maniobres de recuperació cardiopulmonar durant set minuts, l’home ha recuperat el pols i ha estat traslladat fins a l’hospital Can Misses amb pronòstic molt greu.
De fet, des de divendres passat, s’han registrat fins a set ofegaments a les costes de les Illes. Divendres, i amb només 24 hores, van morir ofegades tres persones, i tres més hi varen estar a punt a Mallorca i Menorca. Dissabte, un altre home de 37 anys també es va ofegar a la Platja de Palma i va ser traslladat en estat greu a l’hospital de Son Espases.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues