S'uneixen així a les reivindicacions dels estudiants acampats a la UIB
Continuen les acampades a favor de la causa palestina. A la de la UIB, ara s’hi ha afegit la dels alumnes de l’Escola Superior d’Art Dramàtic de les Illes Balears (ESADIB), on una vintena d’estudiants s’han instal·lat al pati del recinte per demanar un alto el foc immediat. Durant la primera jornada, llegiren un manifest, penjaren pancartes i es formaren comissions que organitzaran les accions que es duran a terme a partir d’ara. La idea és que s’allargui de manera indefinida; tal com succeeix amb la protesta dels alumnes de la UIB que ja fa una setmana que estan acampats al campus.
Ahir dimecres, un centenar d’estudiants de la Universitat es concentraren davant el rectorat per condemnar les amenaces i els intents d’agressió rebuts per alguns dels participants per part de membres de grups ultra. Però els organitzadors de l’acampada deixaren clara la intenció de passar pàgina, i posar la mirada en les seves reclamacions. La UIB ha convocat per a dilluns que ve un consell de govern extraordinari per tractar totes les peticions que s’han fet.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys