Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Han de caminar poc més de dos quilòmetres cada dia entre la parada del bus del TIB i l'institut
Una trentena d’alumnes pollencins del Centre de Formació Professional Joan Taix de sa Pobla es veuen obligats a caminar cada dia més de mitja hora per arribar a classe. El problema: la parada del bus del TIB de Pollença a sa Pobla està a més de dos quilòmetres de l’institut.
Com que el bus arriba passades les set i mitja a sa Pobla cada dia arriben tard, fet que els pot comportar perdre la plaça al centre. Els pares han iniciat una recollida de signatures per reclamar solucions al problema, mentre que l’Institut està en converses amb l’Ajuntament amb la mateixa finalitat.
El problema del transport no només afecta els alumnes de Pollença, els provinents de Santa Margalida, Alcúdia i Muro també tenen dificultats per acudir a l’institut amb transport públic regular.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals