Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'espai acull les obres de vuit autors de disciplines com la pintura, l'escultura o la fotografia
L’obra de vuit artistes locals s’exposa aquests dies a Can Portmany en un Mercat d’Art que es podrà visitar fins al 3 de gener. Són vuit propostes ben variades, que inclouen pintura, il·lustració, fotografia i ceràmica. Hi podem trobar les escenes tradicionals d’Eivissa que pinta Ana Jakimow, artista d’origen ucraïnès i establerta fa 5 dècades a l’illa.
En el camp de la fotografia, Marisa Benito explora la natura amb passió i ens mostra algunes de les seves troballes més espectaculars, com unes grues a trenc d’alba. La ceràmica també té un racó, amb les creacions de la britànica Jessica Sturgess.
La mostra recull les obres de cinc artistes més: David Martínez, Cristina Alba, Isabel Galán, Lucía Rodríguez i Marga Escandell. Es podran visitar, i també adquirir a Can Portmany fins al 3 de gener.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703
L'operació militar ha començat de matinada i ha comptat amb mitjans aeris i terrestres