Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La majoria de casos estan provocats per accidents de trànsit i capbussades
Els joves d’Esporles han escoltat avui en primera persona el testimoni de dos lesionats medul·lars. N’Antonio Balaguer va quedar tetraplègic ara fa 7 anys per una capbussada en una piscina. I en Toni Adolín va en cadira de rodes, després que un conductor begut i amb excés de velocitat, l’atropellàs. Tot dos són ara voluntaris de l’Associació ASPAYM, l’Associació de Persones amb Lesió Medul·lar i Altres Discapacitats. Expliquen el seu testimoni amb l’objectiu d’aconseguir que els joves evitin conductes de risc.
Precisament, la xerrada d’avui s’emmarca en la iniciativa del bus revetler que des de fa 18 anys evita que els joves agafin el cotxe per anar de festa. Els accidents de trànsit i les capbussades provoquen més de la meitat de les lesions de medul·la. El cas més recent a Mallorca és el d’un jove de 29 anys que la setmana passada va quedar tetraplègic per llançar-se dins l’aigua a una zona de roques de Santa Ponça.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial