Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
S'exposa a sí mateix, però també retrata grans escriptors i amics com Josep Maria Llompart, Llorenç Villalonga o Terenci Moix
Ja és a les llibreries la segona part de les memòries de l’escriptor algaidí Gabriel Janer Manila. “Amor, no estàs fatigat” és la continuació de “Ha nevat sobre Yesterday”. Comença amb un Janer Manila jove, que acaba de ser pare i que s’està forjant com a escriptor i professor.
S’exposa a sí mateix, però també retrata grans escriptors i amics com Josep Maria Llompart, Llorenç Villalonga o Terenci Moix. Davant amics i autoritats s’ha presentat aquest dimarts “Amor, no estàs fatigat” a la Galeria Pelaires de Palma.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca