Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Demanen ajuda a les administracions supramunicipals
Andratx veu com comencen a caure les sentències per responsabilitat patrimonial que poden deixar les arques municipals en ferida tècnica. Aquesta setmana ha arribat la primera sentència al respecte del Jutjat contenciós administratiu número 1 de Palma, que determina que han de pagar 12 milions d’euros a un promotor i quasi 2 més a diversos propietaris.
A aquesta xifra s’han de sumar els interessos reportats de tots aquests anys. Però encara queda pendent una altra sentència per responsabilitat patrimonial de la segona promotora que demana 13 milions d’euros.
Si s’afegeix el cost de demolició dels 128 apartaments aixecats entre 2004 i 2007 quan es van aturar les obres a mig fer, pot superar els 50 milions d’euros. A l’espera de conèixer si prospera el recurs d’apel·lació que han interposat en aquesta primera resolució, el consistori demana ajuda a les administracions supramunicipals, perquè no pot afrontar les conseqüències de l’urbanisme salvatge.
Cala Llamp, de moment, no té cap denúncia interposada per responsabilitat patrimonial, ni tampoc altres 4 o 5 casos que no tenen res a veure amb el Cas Andratx, i que s’han produït en el nucli urbà els darrers 8 anys.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases