L'Ajuntament també incorporarà drons a les tasques de vigilància
L’Ajuntament d’Andratx ha instal·lat vuit càmeres de seguretat en diferents instal·lacions municipals. Són les primeres del municipi i tenen l’objectiu de posar fi als actes vandàlics i el mal ús dels espais públics.
Segons informen des del consistori, amb aquestes càmeres que estan connectades directament amb la Policia Local, es pretén vetllar per la seguretat dels ciutadans i “fer front a l’augment de la delinqüència i a les conductes incíviques que hem detectat al municipi”, explica la batlessa d’Andratx, Estefanía Gonzalvo. Així, s’han instal·lat “cinc càmeres al camp de futbol Melissa Nicolau de s’Arracó, dues al parc i al poliesportiu de sa Coma i una al Casal de ses Bassetes del Port d’Andratx.
“Feim feina per mantenir els espais municipals en perfecte estat i no permetrem actes d’incivisme. Per això estam estudiant instal·lar més càmeres en altres punts conflictius i la Policia Local ja es prepara per posar en marxa un sistema de drons que permetran fer tasques de vigilància”, conclou la batlessa.