Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

El Niño de Elche ha dirigit aquest darrer treball, que només es pot gaudir en directe
Aquest dissabte el públic del Teatre Principal de Maó ha sentit les primeres notes del nou treball d’Anna Ferrer. Aquesta vegada la cantant ha volgut enfrontar-se tota sola en la seva aventura a dalt de l’escenari, només amb la companyia dels seus instruments.
Però en el procés de creació de “Parenòstic”, sí que ha estat acompanyada, i d’un artista tan admirat per ella com el Niño de Elche. Amb ell va estar tancada durant tot el mes d’agost en aquest mateix teatre.
La cantant continua així en la seva línia d’investigació entre la tradició i la creació pròpia. Una experiència que ha començat oficialment a Maó i que també es podrà gaudir a Barcelona, Girona, Galícia o Itàlia, entre altres llocs, fins al 2023.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament