Reclamen que s'apliqui el pla de desburocratització per reduir la càrrega de feina
L’Informe del defensor del professor, que elabora sindicat ANPE, assenyala que durant el darrer curs les baixes laborals del professorat han passat del 14% al 39%. Segons Víctor Villatoro, president del sindicat ANPE Illes Balears, la majoria dels casos estan relacionats amb l’excés de burocràcia i la sobrecàrrega de feina. De fet, calculen que l’excés de tasques administratives representa més de 600 hores anuals per cada docent, que deixen de dedicar-se a la tasca lectiva. Per això, reclamen que s’apliqui el pla de desburocratització que es va acordar amb la Conselleria d’Educació el curs passat.
L’Informe del defensor del professor també assenyala que s’han duplicat les denúncies davant inspecció educativa i els casos de ciberassetjament, alhora que continuen les faltes de respecte de les famílies i la incomprensió del butlletí de notes. El sindicat reclama cercar solucions urgents per millorar l’estat anímic dels docents.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Ha finat aquest divendres als 73 anys després de patir una llarga malaltia