Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Així ho ha afirmat el vicepresident davant d'un possible acord amb el PSIB que ha insinuat el diputat de Vox Sergio Rodríguez
El vicepresident i conseller d’Economia, Antoni Costa, ha insistit aquest dimarts que el soci prioritari del Govern per aprovar el sostre de despesa continua sent Vox. Així ho ha afirmat després d’una pregunta del diputat Sergio Rodríguez, que ha criticat que l’Executiu es plantegi negociar amb els socialistes.
Costa reconeix que després dels primers contactes, només el PSIB i Vox s’han mostrat disposats a arribar a un acord. Una afirmació que ha provocat les crítiques dels diputats de Vox.
Així mateix, el responsable d’Hisenda ha demanat a Més per Mallorca que s’abstengui i permeti continuar endavant amb la tramitació dels pressuposts. Els ecosobiranistes ja han dit que no es refien del Govern de Prohens.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació