El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
L'historiador interpreta aquesta distinció com una "responsabilitat i un impuls per seguir treballant"
El poble de Sant Llorenç ha nomenat Antoni Riera Melis com a fill il·lustre del municipi. En un ple extraordinari, s’ha reconegut la feina feta per l’historiador llorencí. Riera és catedràtic emèrit de la Universitat de Barcelona i ha participat en nombrosos estudis i publicacions durant la seva trajectòria professional. El batle de Sant Llorenç, Pep Jaume Umbert, ha dit que és “de justícia” atorgar-li aquesta distinció.
Antoni Riera s’ha mostrat molt agraït pel reconeixement i ha explicat que l’interpreta com una “responsabilitat i un impuls per continuar treballant”. A més, ha volgut recordar la seva família i el mestre que quan ell tenia deu anys va animar els seus pares a deixar-lo estudiar. Riera ha volgut remarcar que se sent “generacionalment afortunat“.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears