El conseller d'Educació afirma que s'ha millorat, davant el centenar que hi havia l'any passat a l'inici del curs
Actualment, a les Pitiüses queden una trentena de places de professorat per cobrir. Una millora considerable si es té en compte que l’any passat en aquest punt del curs hi havia entre 90 i 120 vacants davant la trentena d’enguany.
Són dades que ha donat el conseller d’Educació, Antoni Vera, que s’ha reunit amb els docents d’Eivissa i Formentera. Vera ha confirmat que tots els professors de Formentera i les places de difícil cobertura d’Eivissa i Menorca cobraran el complement amb la nòmina d’aquest mes.
A més, ha explicat que la trentena de vacants que hi ha són set places en Formació Professional, sis a Eivissa i una a Formentera, la resta són baixes i substitucions, vacants que seran cobertes en pocs dies, ha dit el conseller. Pel que fa a l’atenció a la diversitat, falten dos auxiliars tècnics educatius a Formentera i un a Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat