Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
"Per molt que sigui una nova variant, les vacunes seran efectives", ha afirmat el responsable de Microbiologia de l'Hospital de Son Espases
Tot el que has de saber sobre la nova variant òmicron
“La variant porta un parell de setmanes circulant per Europa, si no ha arribat ja a Espanya i a Balears, ho farà en els pròxims dies”, explica sobre la variant òmicron Antonio Oliver, responsable de Microbiologia de Son Espases. “Pel que fa a la gravetat, sembla que no serà pitjor al que ja tenim, pel que fa a la transmissibilitat, encara és prest per poder-la valorar”, afegeix.
“Per molt que sigui una nova variant, les vacunes seran efectives. Potser seran una mica més o una mica menys efectives, però les vacunes que existeixen són efectives contra aquesta variant i contra qualsevol altre que pugui sorgir“, ha insistit Oliver, el qual fa una crida a la tranquil·litat de la població.
El que sí que recomana Oliver és reduir les trobades amb família i amics amb vista al pont i a les festes: “De cara al pròxim pont i de cara a Nadal, no hi ha cap dubte que és recomanable minimitzar les possibilitats de transmissió”.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases