Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Samantha Cazebonne, que va guanyar amb un 66% dels vots, haurà de tornar a fer campanya aquesta primavera
L’exdirectora del Liceu Francès de Palma Samantha Cazebonne ha estat desposseïda de la seva acta de diputada de l’Assemblea Nacional Francesa. El Consell Constitucional ha invalidat les eleccions legislatives a la circumscripció dels francesos residents a Espanya, Portugal, Andorra i Mònaco, on Cazebonne va guanyar amb un 66% dels vots, en representació del partit del president Emmanuel Macron, La República en Marxa.
El tribunal ha donat la raó a la demanda presentada per la candidata d’Els Republicans i ha fallat que hi va haver irregularitats en el vot per correu i una violació del codi electoral per part del candidat de la França Insubmissa, François Ralle Andreoli.
Samantha Cazebonne, que resideix a Mallorca, ha anunciat que es tornarà a presentar a les eleccions que es repetiran en un termini màxim de tres mesos.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç