Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

El local continua precintat perquè la seva inestabilitat representa un perill greu per a les persones, una situació que alguns veïns consideren que l'edifici "hauria d'estar tirat a terra o cercat"
Aquest divendres, 23 de maig, es compleix un any de la tragèdia del Medusa Beach, el local de primera línia de Platja de Palma que es va esfondrar i hi va haver quatre morts i setze de ferits.
El dia d’avui, el local continua precintat perquè la seva inestabilitat representa un perill greu per a les persones. “Això hauria d’estar tirat a terra o cercat”. Els veïnats de s’Arenal lamenten la situació. “S’ha quedat com un santuari, la gent ha fet moltes de fotos”. Però també valoren la major preocupació entre els propietaris per la seguretat dels edificis on pràcticament tots els locals d’aquesta zona han hagut de fer reformes. L’Associació de Veïnats de s’Arenal ja va demanar llavors més revisions.
Un any després de l’esfondrament, l’Ajuntament de Palma ha emès tres actes d’inspecció molt greus i vint de lleus en edificis d’aquesta zona. L’esfondrament motivà que Cort inspeccionàs l’estat dels edificis pròxims al Medusa. En concret, revisà l’estat dels que es troben entre els números 1 i 73 del carrer Cartago, que són els edificis amb disposicions urbanístiques semblants.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener