CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
L'objectiu és que els interins deixin d'ocupar places estructurals i estabilitzar les plantilles
El ple del Parlament d’aquest dimarts s’ha reprès amb gairebé una hora de retard. El motiu: una esmena de disposició transitòria presentada per Més per Menorca, encaminada a introduir mesures, per tal de facilitar la incorporació al cos funcionariat dels policies interins. Les negociacions entre els grups s’han desplaçat a l’exterior de la sala de les cariàtides, perquè el Govern temia que, si l’esmena tirava endavant amb els vots del grup parlamentari popular, quedaria entredit el concurs oposició per als cossos de policia local que actualment tenen en marxa cinc municipis de l’illa. Finalment, però, Més per Menorca ha retirat l’esmena a canvi que s’obri una mesa de negociació.
Des del Govern consideren que la llei resol un problema històric, ja que a Balears hi ha uns 530 policies locals interins. Més per Mallorca i Podem valoren que la modificació ajudarà a estabilitzar les plantilles. El grup parlamentari popular, per part seva, ha criticat que no se soluciona la situació dels interins i que la modificació s’ha fet amb presses.
Al dematí, un grup d’agents ha protestat a les portes de la cambra perquè consideren que la norma desaprofita l’oportunitat de regularitzar els policies interins que hi ha a la comunitat.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició