Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'any passat la Guàrdia Civil va rescatar 123 persones a la muntanya. 114 en varen resultar il·leses i 61 en patiren lesions. 7 hi van perdre la vida. Enguany els Bombers de Mallorca ja han fet 13 rescats
Aquest cap de setmana s’han multiplicat els rescats a la muntanya. Ahir, varen haver de rescatar dues persones, i avui, s’han produït dos casos més. La Guàrdia Civil i els Bombers de Mallorca fan una crida a la prudència especialment en dies com avui, quan el bon temps anima els excursionistes a sortir a la serra.
Un bon dia amb la família i els amics pot acabar de manera tràgica si no se segueixen els protocols pertinents. Anar d’excursió a la muntanya requereix un mínim de coneixements, sobretot pel que fa al calçat i la roba.
La Guàrdia Civil i els Bombers de Mallorca varen fer ahir dos rescats i evacuacions. El primer a una dona de 50 anys, as Portal de Sa Costa, entre Escorca i Fornalutx. Es va trencar la tíbia i no podia caminar. També una assistència a una altra dona que es va dislocar el genoll a la zona del Refugi de Son Amer, a prop del santuari de Lluc. La prevenció és fonamental.
L’any passat la Guàrdia Civil va rescatar 123 persones a la muntanya. 114 en varen resultar il·leses i 61 en patiren lesions. 7 hi van perdre la vida. Enguany els Bombers de Mallorca ja han fet 13 rescats, dos han estat avui. Un per la mossegada d’un ca i l’altra a un excursionista que ha caigut amb la bicicleta.
El nombre d’excursionistes rescatats passa de 96 a 222 en només 2 anys
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat