Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Durant la propera setmana seran cridades a vacunar-se 420 persones cada dia a Eivissa i a Formentera, 80 en dies de diari i 220 el cap de setmana
A Eivissa ha tornat a activar-se el dispositiu que s’havia muntat al Recinte Firal de l’illa. Es preveu vacunar-hi 420 persones cada dia durant aquesta setmana, és a dir, dues vegades i mitja més que les previstes fa una setmana.
En total durant els pròxims 7 dies hi ha citades a Eivissa 2.940 persones per rebre la seva primera dosi d’Astrazeneca, mentre que a les previsions inicials s’estimava vacunar 1.330 persones la primera setmana.
La intenció és que el ritme de vacunació creixi a partir de l’abril tot i que l’àrea de Salut pitiüsa encara no en dona xifres exactes. Aquestes, diuen, es comunicaran setmana a setmana depenent de les dosis que arribin.
El sentiment general dels convocats a rebre la primera dosi d’Astrazeneca era, en general, de confiança en l’injectable anglo-suec.
Un cop vacunats aquells que havien set cridats el 15 de març, es continuarà ja avui amb les persones de 65 anys en avall.
L’hospital de Formentera reprendrà aquesta tarda la vacunació massiva. En els pròxims 7 dies hi ha citades 480 persones.
La Conselleria de Salut preveu administrar a les Balears 31.000 dosis de la vacuna contra la covid-19 en els pròxims 7 dies, de manera que aconseguiria una xifra d’unes 4.600 diàries. En la darrera jornada, Salut ha inoculat 807 dosis i el dia anterior en va posar 281.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi