Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Aquesta baixada s'associa a un canvi en el perfil del turista
Des de fa quatre o cinc temporades, les empreses de lloguer de vehicles han notat que les estades dels turistes són més curtes, i la temporada, per tant, més irregular, concentrada principalment els caps de setmana.
El lloguer de motocicletes ha davallat entre un 15% i un 20%. Ho relacionen amb el canvi en el perfil del visitant. El lloguer de cotxes, per la seva part, s’ha mantingut.
A falta que finalitzi el mes d’octubre, preveuen que el balanç de la temporada serà similar al d’altres anys.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal