Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
PSOE, PSM i Ciutadella Endavant ja han pres control de l'Ajuntament. Recuperen projectes de la seva anterior legislatura i en gestionaran d'altres iniciats pel PP
PSOE, PSM i Ciutadella Endavant inicien un mandat ple de reptes a Ciutadella. Ahir van executar la moció de censura que va treure de la batlia a la popular Juana Mari Pons. Llorenç Ferrer, el nou batle del PSOE, afirma que demostraran amb fets el perquè d’aquesta moció.
La batlia la compartirà amb Maria Jesús Bagur, del PSM, que ha avançat part del full de ruta. Destaquen projectes pendents de l’anterior legislatura com la pacificació de la plaça d’es born.
Hauran de gestionar també projectes iniciats pel PP com la construcció de 160 pisos de protecció oficial, la construcció d’una pista d’atletisme, del nou centre de salut, la nova escola de música, la reforma del pavelló esportiu o l’ampliació del polígon industrial i la xarxa pluvial, un projecte de 13 milions d’euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural